RT @tributscat: 🔴 Avís: la tramitació telemàtica no estarà disponible entre les 16 i les 19 h d’avui, divendres, a causa de tasques de manteniment i actualització de l’entorn transaccional de la #SeuElectrònica 💻. ➕ Informació 👉 https://t.co/oKdb8e1kKq https://t.co/iH7QhPhPra

  • Sep, Vie, 2021
  • 0
  • 144 views
  • 1 minute Read