RT @bcn_ajuntament: 💡💧🔥 L’accés a la llum, l’aigua i el gas és un dret. Per llei, les companyies no poden tallar el servei a les llars vulnerables. Informa’t sobre #dretsenergètics, bo social i eficiència energètica.

  • Dic, Lun, 2019
  • 0
  • 144 views
  • 1 minute Read