RT @324cat: Els sanitaris alerten d’una «rebel·lió de bates blanques» després de la pandèmia https://t.co/e13zIwvgyr https://t.co/EOS1ziZBtx
Els sanitaris alerten d'una "rebel·lió de bates blanques" després de la pandèmia https://t.co/e13zIwvgyr pic.twitter.com/EOS1ziZBtx
— 324.cat (@324cat) June 2, 2020